Frank Jordens is een kameleon die van vele markten thuis is.
Reclame- en communicatie-expert, trainer-consultant, brainstormfacilitator en presentator.
Meer dan 15 jaar was hij actief als creative- en accountdirector in de reclamewereld.
De laatste 7 jaren is hij zich gaan toeleggen op training en consulting.
Als creativiteit- en innovatiestimulator is hij vooral bezig met het begeleiden van bedrijven en organisaties naar nieuwe producten, nieuwe diensten.
Met zijn gedreven passie, zijn deskundigheid en zijn kennis van de wereld is deze “ideeënmanager” altijd weer op zoek naar onderscheidende en relevante ideeën om dingen anders aan te pakken, nieuwe strategieën te bedenken, problemen op te lossen, te innoveren en te veranderen.
Met zijn partnerteam “Knowhowwow” is hij een veel gevraagd brainstormfacilitator en innovatiecoach.
Samen met Johan Lavrysen is hij een nieuwe innovatiemethode aan het ontwikkelen.
De Storminnovatiemethode zal in het najaar gelanceerd worden.
Zijn workshops zijn altijd met “Creativiteit” als rode draad. Creatieve verkooptechnieken, Time-management, non-verbale communicatie, change-management en creativiteitstrainingen zijn enkele van zijn specialiteiten.

www.knowhowwow.be
www.ideeenmanager.be
www.frankjordens.be